İnternetten alışverişin giderek arttığı günümüzde, müşteriler ile firmalar arasında kurulan iletişimde farklı modeller de gelişmeye başladı.
Bu iletişim türlerinin en popüler olanlarından biri ise site içerisindeki canlı destek sistemleri.
Kullanıcının alışveriş yapmadan önce veya alışveriş esnasında, firmaya aklına takılan soruları rahatlıkla sorabildiği canlı destek sistemleri, alışveriş siteleri ve müşteriler tarafından sıklıkla tercih ediliyor.

Canlı destek sistemleri, müşteri ile firma arasındaki iletişim kolaylaştırırken, kullanıcıların web sitelerinde kalma sürelerini ve ziyaretlerin satış ile sonlanmasına katkı sağlıyor.
Bir e-ticaret siteniz varsa; sitenize canlı destek sistemi eklemek için araştırma yaptığınızda karşınıza onlarca hatta yüzlerce seçenek çıktığını göreceksiniz.
Ve bu canlı destek sistemlerinden hangisini seçeceğinize karar vermek, tamamını kurup denemek bir hayli vakit alıyor.
Pek çok canlı destek sistemini denedik ve size işinizi kolaylaştıracak bir önerimiz var: JivoChat
JivoChat'i diğer canlı destek sistemlerinden ayıran bazı özellikler ise şunlar:


  1. JivoChat, modern bir, masaüstü ve mobil arayüze sahiptir.
    Eski tip tasarımlardan bir bakışta ayrılır.
  2. JivoChat'in otomatik çeviri özelliği sayesinde, görüştüğünüz kişinin dilini bilmeseniz de o dilde bir müşterinizi anlayabilir destek verebilirsiniz.
  3. Canlı destek kutusunun renklerini, yazıların fontunu sitenize uygun şekilde kişiselleştirebilir, kutunun sitenizin neresinde yer almasını istediğinizi belirleyebilirsiniz.
  4. JivoChat Android ve iOS uygulamaları sayesinde, bilgisayar başında olmasanız da müşterilerinize destek sağlayabilirsiniz.
    Bilgisayardayken de istersen web tarayıcınızdan, ister Windows veya Mac yazılımı aracılığıyla canlı destek sistemini kullanabilirsiniz.
  5. Kaydedeceğiniz şablon yanıtlar sayesinde, müşterilerinize çok hızlı yanıt verebilirsiniz.
  6. Canlı destek sisteminizi, Telegram ve Facebook Messenger'a bağlayarak müşterilerinize bu platformlardan ulaşabilirsiniz.
  7. JivoChat 20 dil seçeneğine sahiptir. Ve 20 dil seçeneğine ek olarak sistemi istediğiniz herhangi bir dile basitçe çevirebilirsiniz.
    Türkçe bu dil seçenekleri arasında yer almasa da isteğinize göre JivoChat'i Türkçe'ye çevirmek sadece 5 dakikanızı alacak!
  8. Görüştüğünüz müşterinizin profilinde sosyal medya hesaplarını, bulunduğu ülke ve şehiri, IP adresini, telefon ve e-posta adresi gibi detayları görebilirsiniz.
  9. Müşteri ve destek yetkilisi arasında dosya gönderimi yapabilirsiniz.
  10. Ve JivoChat'i diğer destek sistemlerinden ayıran özelliklerden biri, müşteriniz o anda sitenizin hangi sayfasında bulunuyorsa o sayfa üzerinde işaretlemeler yönlendirmeler yaparak müşterinize canlı canlı yardım edebilirsiniz.
    Bu sayede görüşmeyi siparişle sonlandırmanız daha kolay olacak.
  11. JivoChat'in diğer canlı destek sistemlerine göre bir diğer özelliği ise, müşteriniz size mesaj yazmaya devam ederken gönder butonuna basmasa bile o an ne yazdığını, silip değiştirdiğini görebilirsiniz.
  12. Bir güzel haber de geliştiriciler için!
    Jivo'nun mobil uygulama kütüphanesi olan Jivo Mobile SDK'yı kullanarak, canlı destek sistemini mobil uygulamanıza entegre edebilirsiniz.
  13. Google Analytics ve CRM uygulamalarınızı JivoChat ile entegre edebilir, tüm görüşme istatistiklerine erişebilir analizler çıkarabilirsiniz.
  14. Ve tüm bu özelliklerin yanı sıra, JivoChat'i sınırsız web sitesinde sınırsız görüşme için kullanabilirsiniz.


JivoChat ücretsiz ve ücretli olmak üzere 2 türde hizmet sunar.
Ücretsiz sürümde 5 müşteri temsilcisiyle sonsuza dek bedava olarak JivoChat'i kullanabilirsiniz.
Veya ücretli sürümü 14 gün ücretsiz deneyerek hangi hesap türünün sizin için uygun olduğunu belirledikten sonra satın alma kararınızı verebilirsiniz.

Hemen ücretsiz bir JivoChat hesabı oluşturmak için tıklayın.

JivoChat Yönetici Arayüzünden Bazı Görüntüler:



Bu ise JivoChat'in sitenizdeki yerleşimi hakkında fikir verecek bir widget görüntüsü: